הרשמה מקוונת

ברוך הבא לעמוד ההרשמה המקוונת לקראת לימודים במרכז האקדמי ויצו חיפה

לפני תחילת הרישום המקוון אנא קרא בעיון את המידע על נהלי הרישום ותנאי הקבלה.
הרישום באינטרנט לשנת הלימודים תשע"ח מאפשר הרשמה למחלקה אחת בלבד.
המבקשים להירשם לשתי מחלקות יכולים להירשם בקישור של המחלקה בעדיפות ראשונה ואז להעביר למרכז הייעוץ והרישום בקשה במייל להיבחן למחלקה נוספת. רישום לשתי מחלקות כרוך בעלות של 100 ש"ח נוספים לדמי הרישום.

 

טפסי הרישום המקוון

 

מידע על תהליך הרישום המקוון ותנאי הקבלה

המחלקות אליהן ניתן להירשם ברישום המקוון

הנחת רישום מקוון

תהליך הרישום המקוון

השלמת מסמכי הרישום

רשימת המסמכים הנדרשים לרישום

 

*המידע מעודכן לשנת הלימודים תשע"ו-תשע"ז, 2015 - 2016

 


המחלקות אליהן ניתן להירשם ברישום המקוון:

  • תקשורת חזותית .B.Ed.Des
  • ארכיטקטורה .B.Arch.Ed
  • עיצוב אופנה  .B.Ed.Des
  • צילום .B.Ed.F.A
  • בית הספר לניהול ולכלכלה.B.Ed
  • תכנית השלמה לתואר ראשון ותעודת הוראה


הנחת רישום מקוון

הנרשמים באמצעות המערכת המקוונת נהנים מהנחת רישום מקוון בגובה 100 ₪ מדמי הרישום.
על הרישום באינטרנט חלים כל נהלי הרישום הרגילים, כפי שהם מופיעים בתקנון ובאתר המרכז האקדמי.
ניתן לבצע את הרישום באמצעות כל סוגי הדפדפנים הנפוצים. חשוב לאשר חלונות קופצים.

 


תהליך הרישום המקוון

בטופס הרישום המקוון תדרשו למלא פרטים אישיים נדרשים לפתיחת תיק רישום. שימו לב לשדות המסומנים בכוכבית אדומה, אלו שדות חובה.

טופס הרישום המקוון מאפשר העלאת מסמכים נילווים לרישום כגון תעודת בגרות, תמונות פספורט, תעודת שחרור ועוד. על הקבצים להיות באחד הפורמטים הנתמכים על ידי המערכת כגון: JPG, PDF, GIF ועוד. הרשימה המלאה בתוך טופס הרישום המקוון.

לאחר מילוי כל הפרטים תדרשו לאשר את הנתונים ותופנו לתשלום דמי הרישום באמצעות כרטיס אשראי. סכום דמי הרישום יקבע על פי המחלקה אליה תבוצע הרשמה ובכל מקרה יהיה נמוך ב 100 ₪ מגובה דמי הרישום הרגילים. 
תשלום זה אינו מוחזר גם אם תחליטו לבטל בהמשך את מועמדותכם מכל סיבה שהיא.

לשאלות בענייני רישום, ניתן לפנות אל מרכז הייעוץ והרישום

 


השלמת מסמכי הרישום

לתשומת לב! קליטת הרישום המקוון יחל רק לאחר קבלת כל המסמכים הנדרשים

במידה ולא צרפתם מסמכים לטופס הרישום המקוון, יש לשלוח את כל המסמכים הנדרשים לתהליך הרישום אל מרכז הייעוץ והרישום באחת מהדרכים הבאות

דואר ישראל: המרכז האקדמי ויצו חיפה, לידי מרכז מידע והרשמה, ת.ד 9034, חיפה , מיקוד 31090

פקס: 073-3242566

מייל: info@wizodzn.ac.il

 


רשימת המסמכים הנדרשים לרישום

  • תעודת בגרות/זכאות לתעודת בגרות-העתק מאושר. בעלי תעודת בגרות  מחו"ל ימציאו: תעודת בגרות מאושרת וחתומה ע"י נוטריון + העתק, 2 העתקים של תעודת עולה, 2 העתקים של תעודת זהות.
  • אישור ציון רכיב האנגלית של המבחן הפסיכומטרי. לחילופין ציון מבחן אמיר / אמיר"ם.
  • אישור ציון המבחן הפסיכומטרי הארצי מטעם המרכז הארצי לבחינות והערכה - העתק.
  • תעודת זהות - העתק (כולל הספח).
  • אישור שחרור מצה"ל - העתק.
  • שלוש תמונות פספורט. מאחורי כל תמונה יש לציין שם מלא, ת.ז והמחלקה אליה נרשמים.
  • הצהרה חתומה.

 


טפסי הרישום המקוון

זהו, אחרי שקראתם את הכל ניתן להירשם, בחרו את הקישור לפי המחלקה הנדרשת

 

 


מדיניות ביטולים