מבצעים גרפיים

קורס מבצעים גרפיים

 

מהו תפקידם של מבצעים גרפיים?

ההמבצעים הגרפיים הם אלה שמבצעים בפועל את העיצוב הגרפי בזכות שליטתם בתוכנות המחשב הגרפיות  השונות. המבצעים הגרפיים מבצעיים את הקמפיין ושותפים בגיבוש הקונספציה של המותג באמצעות הכלים הממוחשבים – שמוציאים מן הכוח אל הפועל. מבצעים גרפיים הם ה"מנוע" של התעשייה: במערכות העיתונים, בהוצאות לאור, בבתי הדפוס, במשרדי הפרסום ובחברות לעיצוב אתרים. 

מה אלמד במבצעים גרפיים? 

עיצוב הוא שפה. כדי ללמוד שפה לומדים את "תבניות הלשון" ואת אוצר המילים שהופכים למשפטים עם תוכן ומסר ברורים. בקורס מבצעים גרפיים אנו מלמדים  מיומנויות בעיצוב, הרגלי עבודה וכלים מעשיים. נלמד להתאים טכניקות ומדיה לרעיון, להשתמש בתוכנות הגרפיקה העדכניות ביותר בעבודת הסטודיו בשילוב פרויקטים, להכין דפי פרסום, לעצב לוגו, קטלוג, מודעה ועוד. כמו כן, אנו מלמדים באופן יסודי את תוכנות העיצוב אילוסטרייטור (Illustrator) ופוטושופ (Photoshop) ונכיר לך את תוכנת אינדיזיין (Indesign) באופן שיאפשר לך שליטה מלאה בתוכנות העיצוב ויאפשר לך לבצע כל משימה של עיצוב באמצעות המחשב.

איך אדע אם אני מתאים?

אם קראת את המידע על הקורס סימן שזהו נושא המעניין אותך וזו תחילת הדרך.

אם יש לך מוכנות ללמוד ורצון להשקיע-אז מסלול לימודים זה מתאים לך.
 

איזו תעודה אני מקבל?

דיפלומה: בוגר לימודי חוץ, המרכז האקדמי ויצו חיפה. 

מה משך והיקף הקורס?

 132 שעות אקדמיות, במשך שנה. יום בשבוע, בשעות הערב

(השלמות בשישי בבוקר, אחת לחודש, בתיאום מראש).

  ימי לימוד שעות תאריך פתיחה
לימודי ערב שני* 17:15-20:30 נובמבר 2017

*השלמות בימי שישי בבוקר, אחת לחודש (בתיאום מראש).

הרשמה

 

להורדת עלון מידע: מבצעים גרפיים