פיתוח טכנולוגיות למידה

פיתוח טכנולוגיות למידה – מה זה אומר?

בהצבעה בבקשה, כמה מכם רוצים להיות חלק ממערך ההוראה? כמה מכם אוהבים את תחושת הקניית הידע לאחר? אם מה שאתם מדמיינים כעת זו מורה עם משקפיים, שיער אסוף צמוד וסוודר, תעשו ריענון ותתחילו לחשוב מחדש.

כיום אתם יכולים ללמוד מקצוע בתחום מקצועות העיצוב, כזה שמושך אתכם, מרתק ומעניין אתכם, כאשר תוך כדי הלימוד אתם גם תקבלו את כל הכלים הנחוצים על מנת להשתלב כחלק מסגל ההוראה ללימוד אותו מקצוע. קראתם נכון – גם מקצוע וגם תעודת הוראה באותו מקצוע. איפה? בחיפה, במרכז האקדמי ויצו.

 

במקום ללמוד לתואר ראשון ואז להשלים ולהוסיף ללימודי תעודת הוראה, ישנה כבר עכשיו אפשרות בה השניים משולבים מלכתחילה. אתם לומדים לתואר ראשון במקצוע מעולם העיצוב והיצירה וגם מוכשרים להיות מורים בו.

 

אנחנו במרכז האקדמי ויצו חיפה מאמינים שלימודי החינוך הצמודים ללימוד מקצועות העיצוב מקנים ערך מוסף עצום עבור הבוגרים שלנו. הם נהיים אנשי מקצוע עם הבנה עמוקה מאד בתחומם, כמו גם מורים למקצוע עם ידע טכני ומעשי נרחב. זהו שילוב מנצח.

 

פרק לימודי ההוראה הוא כבר מזמן לא מה שהיה. מדובר ברכישת כישורים טכנולוגיים ואופן שילובם להשגת הוראה מיטבית. הבוגרים שלנו יוצאים אל העולם האמיתי של המאה ה-21 עם ארגז הכלים המושלם ביותר שניתן לשאוף אליו.

 

אנשי הצוות האמונים על הוראת לימודי החינוך וההוראה מגיעים מתחומי מדעי הרוח, החברה, דידקטיקה, מקצועות העיצוב והאמנות וכמובן מתחום הפדגוגיה. כולם יעניקו ידע רב ויתרגלו את הסטודנטים במיומנויות כגון חשיבה ביקורתית, חדשנות, יצירתיות, שימוש מושכל בטכנולוגיה, ניהול פרוייקטים, למידה עצמאית וגם כיצד לשלב שימוש אפקטיבי בטכנולוגיה להשגת מטרות חינוכיות.

 

קחו בחשבון שמקצוע ההוראה הפך למאתגר במיוחד ומורכב במהלך הזמן וכעת, במאה ה-21, הוא חייב להיות מותאם לשינויים המרחשים בסביבתנו במהירות הולכת וגוברת, להתפתחות הידע, לעובדה שהטכנולוגיה העולמית היא חלק בלתי נפרד מן הפן האנושי של אותו אדם יחיד העומד במרכזה של כל הסופה הזו. הצורך של תלמידים היום הוא מאד שונה ממה שהיה לפני אך שניים או שלושה עשורים ועבור התלמידים של היום יש להכשיר מורים שערוכים למחר. את זה בדיוק אנו עושים במרכז האקדמי ויצו חיפה, כך שאם אתם רוצים להיות שם מקדימה, בחוד החנית של התחום, מקומכם איתנו.

 

בין אם אתם שוקלים ללמוד מקצוע עיצובי או שזה מה שתמיד חלמתם עליו, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו ולהתרשם ממגוון האפשרויות שאנו מציעים. בין אם תבחרו בתקשורת חזותית, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב אופנה – בכולם ישולבו לימודי החינוך וההוראה המצויינים שלנו, עליהם תוכלו לקרוא עוד בקישור הזה.

במרכז האקדמי ויצו חיפה תמיד תמצאו דלת פתוחה ואוזן קשובה לכל שאלה או ברור, לכל ייעוץ או התלבטות. מחכים לכם.