הרשמה מקוונת

ברוך/ה הבא/ה לעמוד ההרשמה המקוונת לקראת לימודים במרכז האקדמי ויצו חיפה

לפני תחילת הרישום המקוון אנא קרא/י בעיון את המידע על נהלי הרישום ותנאי הקבלה.
הרישום באינטרנט לשנת הלימודים תשפ"ה מאפשר הרשמה למחלקה אחת בלבד.
המבקשים להירשם לשתי מחלקות יכולים להירשם בקישור של המחלקה בעדיפות ראשונה ואז להעביר למרכז הייעוץ והרישום בקשה במייל להיבחן למחלקה נוספת. רישום לשתי מחלקות כרוך בעלות של 100 ש"ח נוספים לדמי הרישום.

 

עלות דמי הרשמה מקוונת*:

תואר ראשון: ארכיטקטורה וחינוך | עיצוב גרפי | עיצוב אופנה | צילום ואמנויות המסך - 600 ש"ח.
תואר שני: עיצוב סביבה וחינוך - 600 ש"ח.

טפסי הרישום המקוון

 

​*עלות דמי הרשמה לא מקוונת הינה 700 ש"ח.

 

מידע על תהליך הרישום המקוון ותנאי הקבלה

המחלקות אליהן ניתן להירשם ברישום המקוון

הנחת רישום מקוון

תהליך הרישום המקוון

השלמת מסמכי הרישום

רשימת המסמכים הנדרשים לרישום

 

*המידע מעודכן לשנת הלימודים תשפ"ה 2024-2025.
*העברת פעילות המכללה לאוניברסיטת חיפה כפופה לאישור הגורמים המוסמכים.

 

 


החוגים אליהם ניתן להירשם ברישום המקוון:


הנחת רישום מקוון

הנרשמים באמצעות המערכת המקוונת נהנים מהנחת רישום מקוון בגובה 100 ₪ מדמי הרישום.
על הרישום באינטרנט חלים כל נהלי הרישום הרגילים, כפי שהם מופיעים בתקנון ובאתר המרכז האקדמי.
ניתן לבצע את הרישום באמצעות כל סוגי הדפדפנים הנפוצים. חשוב לאשר חלונות קופצים.

 


תהליך הרישום המקוון

בטופס הרישום המקוון תדרשו למלא פרטים אישיים נדרשים לפתיחת תיק רישום. שימו לב לשדות המסומנים בכוכבית אדומה, אלו שדות חובה.

טופס הרישום המקוון מאפשר העלאת מסמכים נילווים לרישום כגון תעודת בגרות, תמונות פספורט, תעודת שחרור ועוד. על הקבצים להיות באחד הפורמטים הנתמכים על ידי המערכת כגון: JPG, PDF, GIF ועוד. הרשימה המלאה בתוך טופס הרישום המקוון.

לאחר מילוי כל הפרטים תדרשו לאשר את הנתונים ותופנו לתשלום דמי הרישום באמצעות כרטיס אשראי. סכום דמי הרישום יקבע על פי המחלקה אליה תבוצע הרשמה ובכל מקרה יהיה נמוך ב 100 ₪ מגובה דמי הרישום הרגילים. 
תשלום זה אינו מוחזר גם אם תחליטו לבטל בהמשך את מועמדותכם מכל סיבה שהיא.

לשאלות בענייני רישום, ניתן לפנות אל מרכז הייעוץ והרישום

 


השלמת מסמכי הרישום

לתשומת לב! קליטת הרישום המקוון יחל רק לאחר קבלת כל המסמכים הנדרשים

במידה ולא צרפתם מסמכים לטופס הרישום המקוון, יש לשלוח את כל המסמכים הנדרשים לתהליך הרישום אל מרכז הייעוץ והרישום במייל: info@wizodzn.ac.il

 

 


רשימת המסמכים הנדרשים לרישום

  • תעודת בגרות/זכאות לתעודת בגרות-העתק מאושר. בעלי תעודת בגרות  מחו"ל ימציאו: תעודת בגרות מאושרת וחתומה ע"י נוטריון + העתק, 2 העתקים של תעודת עולה, 2 העתקים של תעודת זהות.
  • אישור ציון המבחן הפסיכומטרי הארצי מטעם המרכז הארצי לבחינות והערכה - העתק.
  • אישור ציון רכיב האנגלית של המבחן הפסיכומטרי. לחילופין ציון מבחן אמיר / אמיר"ם.
  • תעודת זהות - העתק (כולל הספח).
  • אישור שחרור מצה"ל / שירות לאומי / פטור - העתק.
  • תמונת פספורט - מאחורי כל תמונה יש לציין שם מלא, ת.ז והמחלקה אליה נרשמים.
  • כתב הסכמה חתום.

 


טפסי הרישום המקוון

זהו, אחרי שקראתם את הכל ניתן להירשם, בחרו את הקישור לפי המחלקה הנדרשת

 


מדיניות ביטולים