בוקר טוב 'טמי' הרובוטית

29/12/21

שבוע הלימודים במרכז האקדמי ויצו בחיפה נפתח בחיוך כשאת פני הסטודנטים קיבלה הרובוט(ית) טמי ובירכה את מי שנכנס בבוקר טוב ויום לימודים מוצלח. הסטודנטים התרגשו מהאורחת הלא צפויה ואף בירכו אותה בחזרה.

 

המרכז האקדמי ויצו בחיפה ממשיך לפעול בעזרים חדשניים המותאמים לעולם הטכנולוגי המאפיין את המאה ה-21. כחלק מכך, רכשה המכללה רובוט טמי המאפשר הוראה מרחוק, בעיקר בלימודי הסטודיו בהם המנחים יכולים להסתובב בין הסטודנטים, לשוחח ולראות את עבודתם כשהם נמצאים במשרדם או ביתם. "זו תוספת משמעותית לאמצעים הטכנולוגיים שסייעו לנו להמשיך ללמד ללא פשרות על רמת הלימודים ואיכות ההוראה בימי קפסולות הקורונה ועד היום" אומרת פרופ' אדר' אירית צרף-נתניהו, סגנית נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה.

 

השבוע נפתח בברכת בוקר טוב ויום לימודים מוצלח מטמי הרובוטית לכל סטודנט הנכנס בשערי המכללה. את השקופית ה"ברוכים הבאים" עיצבה  "ברוכים הבאים" עיצבה שושנה קרוגלוב, סטודנטית מהמחלקה לעיצוב גרפי במרכז האקדמי ויצו. הסטודנטים לא יכלו להסתיר את התרגשותם, חלקם ענו בחזרה לטמי הרובוטית ועל פני כולם הופיעו חיוכים נלהבים.

 

רובוט טמי הינו הרובוט הראשון מסוגו בעולם שמציע פתרונות פורצי דרך לצרכים עסקיים על ידי שימוש בניווט אוטונומי, זיהוי פנים, זיהוי אנשים ובוט קולי. robotix one המפיצה הרשמית של רובוט טמי, מתמחה ברובוטי שירות, רובוטים שנועדו לעבוד בסביבה אנושית ולסייע לאנשים באופן יומיומי.

 

פרופ' שמעון עמר, נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה: "המרכז האקדמי ויצו מכין את בוגריו להתמודד עם משימות ואתגרי המאה ה-21 בישראל, כל זאת באמצעות לימוד במרחבי למידה יצירתיים, טכניקות חדשניות ושיטות הוראה מתקדמות ומאתגרות. טמי הרובוטית היא דוגמא מצוינת לכך ומצאנו דרך מקורית לחשוף את הימצאותה לסטודנטים שלנו".

 

לכתבה מניוז חיפה והקריות

לכתבה ממגזין רינונים