תואר בניהול

תואר בניהול ושיווק – כל מה שצריך לדעת!
 

כל עסק, חברה וארגון המעוניינים לפעול בצורה מבוססת, נכונה ומחושבת, ולהגיע לצמיחה והצלחה במשק המקומי והבינלאומי, חייבים לפעול על פי קריטריונים מקצועיים בתחומי הניהול, הפיננסים והשיווק. עובדה זו ידועה היטב במשק ולכן קיים ביקוש רב לאנשים בעלי הכשרה, כישורים והשכלה רלוונטית בתחומים אלו, עם מוטיבציה להצליח ולתרום לשגשוג העסק ולהצלחת הארגון. תואר בניהול ושיווק במרכז אקדמי מוכר ומוערך, כמו ויצו חיפה, פותח בפניכם את הדרך להשתלבות מוצלחת במשק ולקידום הקריירה לעבר מחוזות מרתקים.

מגוון קורסי ניהול ושיווק

 

התוכנית ללימודי תואר ראשון (B.Ed) בהוראת הניהול העסקי של ויצו חיפה, מספקת מענה רציני ומעמיק לקשת הרחבה של הצרכים והדרישות של המשק הישראלי. זאת על מנת שהבוגרים יוכלו להשתלב בהצלחה בתעשייה ובעולם הכלכלה לענפיו השונים, ולהביא תרומה משמעותית לארגונים ולעסקים בהם ישתלבו. זאת לצד האפשרות לעסוק בהוראת הניהול העסקי בבתי ספר על יסודיים.

 

ניהול – מהיסוד ועד הטפחות

 

התוכנית שמתבססת על שבעה סמסטרים בממוצע וניתנת להשלמה בתוך ארבע שנים לכל היותר. היא מציעה מגוון קורסים בתחומי הניהול והשיווק בנוסף לתחומים רבים אחרים, ויוצרת את הבסיס האיתן של יכולות, כישורים וידע מקצועי. כך לדוגמא, כבר בשנה הראשונה לומדים הסטודנטים קורס על יסודות הניהול העסקי, אשר עוסק בין היתר במהותה של תורת המנהל, באסכולות וגישות במנהל, במבנים של ארגונים, תקשורת בארגונים, מדיניות ארגונית, סגנונות ניהול, התייעלות, תכנון ותקציב וכיוצא בזאת. כמו כן, באותה שנה מתקיים קורס העוסק בתורת הארגון והניהול העסקי אשר בוחן את התופעה הארגונית בקונטקסט האנושי ומפרספקטיבה היסטורית, לרבות תיאוריות ארגונית מרכזיות, צמיחתם של ארגונים כתופעה חברתית וכדומה. במסגרת הקורסים גם מתייחסים למושגי יסוד בהתנהגות עובדי בארגונים, ולתפיסות, עמדות ומניעים שמעצבים התנהגויות של פרטים בארגונים.

 

שיווק מהתחלה ועד הסוף

 

כידוע, עולם השיווק משחק תפקיד משמעותי בכל מגזרי המשק, ועליו קמים ונופלים עסקים וחברות. על כן, תואר בניהול עסקים ושיווק מקדיש פרקים נרחבים לנושא חיוני זה, החל מהשנה הראשונה ואילך. כך לדוגמא, בשנה הראשונה נערך קורס מבוא לשיווק המציג בפני הסטודנטים תפיסות שיווקיות ועסקיות, את תהליכי ניהול השיווק, פילוח שוק ושיווק מטרה, כיצד פועלות מערכות מחקר שיווקי, מהו מידע שיווקי וכיצד משתמשים בו, קידום מכירות, צינורות שיווק ועוד.  קורס מרתק נוסף בתחום השיווק בשנה הראשונה הוא התנהגות צרכנים, העוסק בידע רב תחומי הבוחן ונתח את התנהגות הצרכן: מוטיבציות, קשב, תפיסה, זיכרון, מעורבות, קבלת החלטות, העדפות ועוד. כלים אלו מספקים הבנה מצוינת התורמת לעיצוב וייעול מאמצי השיווק באופן המותאם לקהל היעד.

 

לפרטים נוספים על תואר בניהול ושיווק במרכז האקדמי ויצו חיפה, ולביצוע הרשמה, פנו אלינו בטלפונים 04-8562555 או 1800-770-990.