לימודי עיצוב גרפי אונליין

אודות לימודי עיצוב גרפי אונליין

בשנים האחרונות החלו להציע גורמים רבים במשק, ביניהם גם מוסדות לימוד אקדמיים, קורסי אונליין בקשת רחבה של מקצועות. קורסים אלו מספקים מספר יתרונות למשתתפים אך מצד שני לא תמיד ביכולתם להציע מענה מושלם לכל הדרישות והצרכים המקצועיים. על כן, תוכניות הלימוד עשויות לשלב בין לימודים אונליין לבין שיעורים פרונטליים, והדברים נכונים גם לגבי לימודי עיצוב גרפי אונליין במסגרת התואר לעיצוב גרפי.

 

מה זה לימודים אונליין?

לימודי גרפיקה אונליין, או למעשה בכל תחום לימוד אחר, נערכים בסוג של "שלט רחוק". למעשה, המוסדות האקדמיים כבר מציעים מזה שנים שיעורים מוקלטים שניתן לצפות בהם מכל מחשב על ידי שימוש באישור התחברות, ולכך מצטרפים גם שיעורים שהוקלטו עבור הסטודנטים. יחד עם זאת, כאשר מדובר על קורס עיצוב גרפי אונליין או כל קורס אחר, הכוונה היא גם לשיעורים המועברים בזמן אמת כשהמרצה יושב בחדר אחד וכל אחד מהסטודנטים יושב בחדר אחר, כמובן מול המחשב. הלימוד יכול להתבצע בעזרת תוכנת זום או תוכנות אחרות, המאפשרות לצפות במרצה ולשמוע את דברים, עם אופציה להשמעת וראיית המשתתפים האחרים, וכן אפשרויות שונות של הצגת תכנים על גבי המסך מצידו של המרצה.

 

בדרך זו ניתן להעביר מגוון רחב של נושאים וליהנות ממספר יתרונות מהותיים. לדוגמא, קורס עיצוב גרפי אונליין חוסך את ההגעה למוסד האקדמי על כל המשתמע מכך, ומאפשר לכל אחד ללמוד בסביבת ביתו ללא תלות במקום. יחד עם זאת, הדבר גם כרוך בהתארגנות מהפן הטכנולוגי ולמרות החידושים והשכלולים בתחום עדיין ישנם נושאים שאין זה פשוט, נוח או נכון ביותר להעביר ב- "שלט רחוק". לכן, לא מדובר בפתרון גורף אלא במגמה בלבד כאשר כל מוסד וחוג שואף למצוא את האיזון הטוב ביותר והמועיל ביותר לסטודנטים ולמערכת.

 

לימודי עיצוב גרפי בויצ"ו חיפה

לימודי תואר בעיצוב גרפי במרכז שלנו מלמדים מושגים ומיומנויות בעיצוב, כמו גם הרגלי עבודה וכלי התבוננות וחשיבה עיצובית. בתוך כך, הסטודנטים נחשפים לדרכים להתאמה של טכניקות, חומרים ומדיות לרעיונות, ולומדים לאייר, לרשום, לצלם ולהשתמש בטיפוגרפיה, לעצב דמויות, לעצב פוסטרים, ועוד. כמו כן, נלמדות תוכנות גרפיות וכלי העבודה המתקדמים ביותר בשוק, החל מתוכנת פוטושופ ועד לאילוסטרייטור.

 

למידע נוסף והרשמה

לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי על לימודי עיצוב גרפי, צרו קשר עם המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה בטלפון 1800-770-990 ו-04-8562555 או במייל info@wizodzn.ac.il.