מכללות מומלצות ללימוד עיצוב פנים

לימודי עיצוב פנים- לא מה שחשבתם

אתם כל הזמן משנים את מיקום הרהיטים שלכם בבית בכדי לשנות ולרענן את מראה החלל? חברים שלכם נוטים לפנות אליכם כדי להחליט על השטיח הנכון מאחר שלכם יש את הטעם הטוב ביותר בחבורה? יכול להיות שלימודי עיצוב פנים הם הלימודים שמתאימים לכם! עיצוב פנים הוא תחום רלוונטי ביותר שצובר תאוצה בשנים האחרונות והוא יכול להתאים לכל מי שיש לו משיכה לאסתטיקה. אז אם אתם מתלבטים בנוגע ללימודי עיצוב פנים, באנו לעזור לכם ולספר על תחום עיצוב הפנים והלימודים הרלוונטיים.

 

מהו עיצוב פנים?

כשמדברים על עיצוב פנים מתכוונים לכל אלמנט בחלל, למיקום, לצורה, לעיצוב שלו וליחס שלו עם האלמנטים האחרים. כלומר עיצוב פנים נוגע בריהוט, בפרטי נוי, בעיצוב הקירות, הרצפות והתקרה ובהתאמת החלל לפונקציות השונות שלו. בכל בית שאליו אנחנו נכנסים ניתן להרגיש אווירה אחרת. אווירה זו אפשר לעצב באמצעות הכלים הנכונים ויצירת שפה עיצובית. לדוגמא, בית יכול להרגיש חמים ומזמין יותר עם צבעי אדמה ומשרד יכול להעניק תחושת ביטחון עם שימוש ברהיטים מחומרי עץ. קיימות דרכים רבות לעיצוב חללים בצורה נבונה ומתאימה, עליהן ניתן ללמוד בקורסים לעיצוב פנים בהם אפשר יהיה גם להתנסות באופן מעשי.

מה לומדים בלימודי עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא לא תחום פשוט כמו שהוא נשמע. לא מדובר בלבחור פריטים יפים ולמקם אותם בתוך חדר. קיימות טכניקות עיצוביות שניתן לרכוש והמון תיאוריות שאפשר ללמוד. בעת לימודי עיצוב פנים ייערכו שיעורים תיאורטיים לצד התנסות פרקטית.

ניתן יהיה ללמוד על ההבדל העיצובי בין חללים שונים, כמו חלל מגורים, מבנה תערוכה ועוד. תילמד גם ההפרדה בעיצוב בין החדרים השונים בבית. יהיו שיעורים שיתמקדו בתוכנות מחשב מקצועיות בהן משתמשים מעצבי פנים בימינו. אחד הדברים שנלמדים הוא איך לעצב את החלל בצורה פונקציונלית. בשיעורים התיאורטיים ילמדו אתכם על מעצבים ואדריכלים מפורסמים ועל עבודותיהם. בשיעורים המעשיים תהיה התמקדות בתהליך העבודה- משלב בניית התכנית הראשונית, דרך אומדן כמויות ועד העיצוב הסופי. בלימודי עיצוב פנים תהיה גם בדרך כלל נגיעה בתחום האדריכלות שמגיע יד ביד עם תחום עיצוב הבית.

ללמוד עיצוב פנים במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה

בעת חיפוש מכללות מומלצות ללימוד עיצוב פנים יש המון שיקולים שיש לקחת בחשבון- מקצועיות, משך הלימודים, צוות הוראה איכותי ועוד. אצלנו במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה תוכלו למצוא את כל אלה במסגרת התואר הראשון שלנו לארכיטקטורה שמציע תוכנית לימודים מרתקת שתעניק לכם את הכלים והידע הדרושים לעיצוב פנים בפרט ולתחומים שונים בארכיטקטורה בכלל. לפרטים נוספים ולכל שאלה נשמח לעמוד לרשותכם באתר שלנו או בטלפון בשעות הפעילות. מצפים לראותכם!