לימודי גרפיקה ועיצוב - קורס תעודה מומלץ

כל מה שחשוב לדעת על לימודי עיצוב גרפי

תחום העיצוב הגרפי הפך לפופולרי ומבוקש מאוד בשנים האחרונות. כל חברה, עסק ומוסד פרטי או ציבורי משתמשים בשירותי עיצוב לצורך עיצוב אתרי אינטרנט, עמודים ברשתות החברתיות ופרסום ומיתוג בשלל המדיות השונות. מלוגו קטן לעסק משפחתי לשלטי חוצות ענקיים של חברות הייטק- תחום העיצוב הגרפי הוא מגוון ומספק עניין רב לבוחרים לעסוק בו. אז מה לומדים כשבוחרים לימודי גרפיקה ועיצוב, איפה מומלץ ללמוד עיצוב גרפי ומדוע כדאי לבחור בתחום זה מלכתחילה? כל התשובות לשאלות הבוערות ממש פה לפניכם.

 

 

מה לומדים בקורסים לעיצוב גרפי?

מאחר והתחום של לימודי עיצוב גרפי צמוד לפיתוחים טכנולוגיים ושינויים תמידיים במגמות העיצוב העכשוויות השולטות, הסילבוס משתנה ומתעדכן משנה לשנה כדי שתהיו תמיד עם יד על הדופק בכל הנוגע לעיצוב גרפי כיום. אבל כן קיימים כמה תחומי יסוד וכלים בסיסיים אותם תלמדו ותרכשו לאורך הלימודים שלכם.

 

תוכנות עיצוב וגרפיקה- אם אתה רוצה להיות מעצב גרפי לימודים אלה יהיו חייבים לכלול גם למידת מיומנויות בשימוש בתוכנות העיצוב השונות. פוטושופ, אילוסטרייטר, אפטר אפקטס ותוכנות נוספות יהיו ההתנסות הראשונה שלכם עם עיצוב למדיות השונות.

 

קורסי יסודות- בטח לא תוכלו לחכות ליצור עיצובים מעניינים ומקוריים בעצמכם, אבל לפני זה כדאי ללמוד מה עשו לפניכם לאורך ההיסטוריה ומהם החוקים והשיטות הבסיסיות לעיצוב. אתם תעברו קורסי יסודות העיצוב, יסודות הצילום, יסודות הרישום, יסודות הטיפוגרפיה ועוד. אחרי שתלמדו את כל אלה תהיה לכם הבנה רחבה ועמוקה יותר של תחום העיצוב הגרפי ויהיו לכם כלים ראשוניים להתחיל לעצב בעצמכם.

 

קורסים על העולם הדיגיטלי- מאחר ותחום זה הוא אחד התחומים העיקריים ביותר בעבודותו של המעצב הגרפי, חשוב להבין את העולם הדיגיטלי על בוריו. בקורסים אלה תלמדו את השפה העיצובית של העולם היורטואלי, את הניואנסים השונים בו ואיך להתמצא בתוך המדיה הדיגיטלית.

 

בנוסף, הלימודים ישלבו גם קורסים שמתעמקים בצורות אומנות אחרות בכדי להעשיר את הידע שלכם, כגון קורסים בתולדות האומנות. יהיו בדרך כלל גם קורסים שמתמקצעים בתחומים ספציפיים של העיצוב הגרפי, כמו עיצוב למדיות מודפסות, עיצוב אתרים וכדומה. בעת לימודי עיצוב גרפי לימודים אלה יכללו פעמים רבות גם לימודי אנימציה, עריכת וידאו, פרסום ועוד.

 

מדוע כדאי ללמוד עיצוב גרפי?

יש מגוון סיבות מדוע כדאי ללכת ללמוד דווקא תחום זה, אז בואו נמנה חלק מהן.

 

סיבה טובה וחשובה שבזכותה רבים באים ללמוד עיצוב גרפי היא שתחום זה משלב בין שאיפות אומנותיות לפרקטיקות טכנולוגיות. אנשים שנמשכים לאיור ורישום פעמים רבות ימצאו את עצמם מציירים כתחביב אבל מתפרנסים מתחומים אחרים, לכן הקשר העמוק בין עיצוב גרפי לאומנות יכול להוות בשביל רבים דרך לממש את הכישרון והשאיפה האומנותית שלהם. עוד יתרון הוא שהתחום דורש יצירתיות רבה וכל עבודה שתעשו תהיה שונה מהאחרת, כך שלא מדובר בעיסוק משמים ומונוטוני. יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא שיש ביקוש רב בימינו למעצבים גרפיים, לכן לאחר הלימודים תוכלו למצוא לעצמכם עבודה טובה ולהתפרנס בכבוד מהמקצוע אותו למדתם.

 

בנוסף, לימודי העיצוב הגרפי משלבים בתוכם תחומי ידע נרחבים, וכך אתם יכולים לבחור לאחר הלימודים להתמקצע גם בהם. בין אם זה עריכת וידאו, צילום, עיצוב חווית משתמש ועוד רבים נוספים- תוכלו לבחור תחומי עיסוק רבים ומגוונים לבחור מביניהם.

 

ללמוד עיצוב גרפי במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה

כשמחפשים מכללות מומלצות לעיצוב גרפי, כדאי לבחור במקום מקצועי שיידע להכשיר אותכם בצורה הטובה ביותר ולאפשר לכם לצאת אחר כך אל העולם מוכנים ומלאים בכלים וידע. אצלנו במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה תוכלו למצוא תוכניות לימוד עשירות שמשלבות בין התיאורטי לבין הפרקטי ושתמיד נשארות דינמיות בהתאם לעולם העיצוב הגרפי שמשתנה באופן תמידי. לימודי העיצוב הגרפי אצלנו מתפרסים על פני 4 שנים, כשבכל שנה מתקיימים קורסים מיוחדים שמתאימים לההתקדמות של התלמידים. יתרון גדול של לימודים אצלנו הוא שניתן לשלב תואר זה עם לימודי הוראה וגם עם תחומי עיצוב ואומנות ממחלקות אחרות. אם ברצונכם לשמוע עוד פרטים על המסלול אפשר ליצור איתנו קשר דרך האתר או הטלפון ואנו נשתדל לתת לכם את המענה הראוי ביותר.