לימודי צילום סטילס

כל מה שצריך לדעת על לימודי צילום סטילס

העיניים שלנו הן מהאיברים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר ודרכן אנו סופגים את מה שמתרחש סביבנו- מידע שמתורגם לאחר מכן לידע, רגשות ומחשבות. כשאנו צופים בתצלום אנו יכולים לספוג דרכו דברים רבים שיכולים לעורר בנו מגוון רחב של תחושות- זה עלול לעלות זכרונות, לעורר בנו צער, לייצר תחושת רוגע ופעמים רבות אף לגרום לנו לחשוב. תצלום שמצליח לעשות את כל אלה ועוד בצורה אסתטית, אומנותית ומקורית הוא תצלום שלא נשכח במהרה. לכן צילום סטילס נחשב לא רק למקצוע פרקטי לתיעוד רגעים ואירועים, אלא גם לאומנות בפני עצמה. אז מה לומדים כשבוחרים לימודי צילום סטילס, למי זה מתאים ואיפה כדאי ללמוד זאת?

מה לומדים?

כשלומדים צילום סטילס, הלימודים יתחלקו בין התפיסה והתיאוריה האומנותית לבין הפרקטיקה של הצילום עצמו. הם יכללו שיעורי תיאוריית הצילום, בהם ילמדו על האלמנטים השונים שבאים לידי ביטוי בצילום סטילס. יהיו שיעורי היסטוריית הצילום שיתעמקו בצלמים שהשאירו חותם על התחום ובתהליך שעברה אומנות הצילום מהמצאתה ועד היום. יהיו שיעורים על הבנת המצלמה וכל המרכיבים שלה כדי שתוכלו לדעת לשלוט בתוצאה. תרכשו מיומנויות בתוכנות העריכה השונות כדי למצות את הפוטנציאל של הצילומים שלכם. עוד תחום שתלמדו הוא תחום התאורה, שלא רק מאפשר לתמונה להיראות אלא גם יכול לשנות את המשמעות והמראה שלה לחלוטין.

בנוסף לכל אלה, תלמדו תחומים חופפים כדי להעשיר את הידע שלכם, כגון קולנוע, תקשורת, אפטר אפקטס ועוד.

למי זה יכול להתאים?

ללמוד צילום סטילס יכול להתאים לכל מי שיש לו משיכה לאסתטיקה ולתיעוד רגעים. אם אתם מרגישים שצילום הוא דרך שלכם לבטא את עצמכם ואם אתם מאמינים בזה שתמונה אחת שווה אלף מילים- זה בהחלט התחום הנכון. ללמוד צילום סטילס לא דורש ידע קודם, על כן לימודים אלה יכולים להתאים כמעט לכל אחד שחושק בכך.

ללמוד לצלם במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה

אצלנו במרכז האקדמי תמצאו מסלול לאומנויות הצילום והמסך בו תוכלו ללמוד לעומק ולרכוש כלים בצילום סטילס וקולנוע. המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה מאפשר לכם ללמוד תואר ראשון בהוראה בתחום זה כדי שתוכלו להעביר את כל הידע שרכשתם הלאה. תוכלו ללמוד אצל המרצים הטובים בתחום ולהתנסות עם ציוד הצילום המתקדם ביותר. לכל מידע נוסף על מסלול הלימוד או על המרכז האקדמי ניתן להיכנס לאתר שלנו.