מבחני קבלה לתקשורת חזותית

תקשורת חזותית תנאי קבלה

תקשורת חזותית היא תחום שצובר תאוצה בשנים האחרונות. אם ברצונכם ללמוד איך להשתמש בעיצוב גרפי בכדי להעביר מסרים בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר, לימודי תקשורת חזותית יכולים להיות הלימודים הנכונים בשבילכם. בעת בחירה בלימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה, תוכלו ללמוד שיעורים בתחומים רבים ולהתנסות בעצמכם בפרוייקטים שונים, אך לפני כל אלה כדאי לבדוק את תהליך ההרשמה ללימודים האקדמיים. רוצים לדעת מהם מבחני קבלה לתקשורת חזותית ומהם התנאים ללימודים אלה? במאמר זה נציג את כל התשובות לכל השאלות הבוערות.

מהם תנאי הקבלה ללימודי תקשורת חזותית?

בבחירה בלימודי תקשורת חזותית תנאי קבלה מתחלקים על פי מספר מסלולים. מסלול ראשון הוא תעודת בגרות איכותית, בו הממוצע המשוקלל של הציונים שלכם הוא מעל 92 ויש לכם מקצוע רלוונטי בו הרחבתם ל-5 יח"ל. המסלול השני הוא ציון משולב של 540 במבחן הפסיכומטרי ותעודת הבגרות שלכם, בה גם יש מקצוע רלוונטי בו הרחבתם את לימודיכם ל-5 יח"ל. למי שקיבל תעודת בגרות ממוסד שבו השפה היא אינה עברית, ניתן לעמוד בתנאי הקבלה אם במקצוע הבעה עיברית קיבלתם 80 לפחות, ובתנאי שביצעם מבחן יע"ל, שהוא הפרק במבחן הפסיכומטרי שבוחן את הידע שלכם בעברית, בו יש להגיע לציון של 110 לפחות.

במידה ולא למדתם בארץ, יש להציג תרגום נוטריוני של תעודת הבגרות שלכם מלימודיכם בחו"ל, ולקבל ציון של 540 לפחות בבחינה הפסיכומטרית. אם הבחינה הפסיכומטרית לא נעשתה בעברית, יש לעשות מבחן יע"ל בו תנאי הסף הם ציון של 110 לפחות.

מהם מבחני הקבלה ללימודי תקשורת חזותית?

אחרי שבדקתם שאתם עומדים בכל התנאים הללו, הגיע הזמן למבחני מיון והתאמה, בהם יבדקו כמה אתם מתאימים למסלול לימודי תקשורת חזותית. בזמן מבחני קבלה תקשורת חזותית תידרשו להציג יכולות רישום וציור. אך אל דאגה, לא מדובר במבחנים שיבדקו כמה יפה אתם מציירים, אלא יבחנו את היצירתיות והחשיבה המקורית שלכם. כדי להתכונן למבחנים האלה אתם יכולים להירשם למכינה או לשיעורים פרטיים לתרגול מיומנויות אלה או לשפר אותם בעצמכם באמצעות מדריכים שונים באינטרנט וכדומה.

במידה ועברתם את שלב המבחנים תזומנו לראיון אישי בו גם תידרשו להציג תיק עבודות. תיק העבודות צריך לכלול בין 10 ל-12 עבודות שמטרתן להציג את המנעד היצירתי שלכם וההתאמה שלכם ללימודים במסלול תקשורת חזותית. תיק העבודות יכול להכיל ציורים שציירתם, צילומים, עיצובים וכל סוג אחר של עבודה שלדעתכם מבטאת את עולם התוכן שלכם ואת היצירתיות שלכם. במהלך הראיון ישאלו אתכם מגוון שאלות שיבחנו את התאמתם ללימודים אקדמיים ולתחום התקשורת החזותית. אבל אל תילחצו- המטרה היא ללמוד להכיר אתכם טוב יותר.

ללמוד תקשורת חזותית במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה

אחרי שעמדתם בתנאי הקבלה ועברתם את מבחני המיון והראיון- אתם רשמית יכולים להירשם ללימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי שלנו! המסלול יציע לכם מארג מרתק של לימודים עיוניים ומעשיים, בו תרכשו את כל הכלים והמיומנויות להצלחה בתחום. כדי לקרוא עוד על המרכז ומסלולי הלימוד שהוא מציע, אפשר להיכנס לאתר או ליצור איתנו קשר במגוון הדרכים המפורטות בו. בהצלחה!