איפה מומלץ ללמוד עיצוב + תקשורת חזותית

איפה מומלץ ללמוד תקשורת חזותית?

תקשורת חזותית הוא תחום שצובר תאוצה בארץ וברחבי העולם בשנים האחרונות. כיום אנו מוצפים בויזואליה, בין אם זה במדיה החברתית, בשלטי חוצות או באתרי האינטרנט השונים, לכן כל תמונה ועיצוב צריכים להיות מדוייקים למסר הנכון. כשלומדים תקשורת חזותית- לומדים לעשות בדיוק את זה. אז איפה לומדים את התחום הזה, מה לומדים בו ומה זה בכלל אומר "תקשורת חזותית"? נסקור את כל אלה במאמר שלפניכם.

על מה מדברים כשמדברים על תקשורת חזותית?

תקשורת חזותית היא בעצם תקשורת שמתבצעת באמצעים ויזואליים. אם תחום התקשורת הרגיל כמו שאנו מכירים אותו הוא דיווח מסרים בכתב ובעל פה, אז תקשורת חזותית היא העברת אותם המסרים דרך תמונות, עיצובים, איורים ועוד. מדובר בתחום מגוון בו לומדים כיצד להעביר באופן הטוב והמדויק ביותר את כל מה שברצוננו להעביר דרך הכלים הגרפיים שברשותנו.

 

תקשורת חזותית רלוונטית לשלל תעשיות, כגון טכנולוגיה, פרסום, טלויזיה, מחקר ועוד, מאחר וכמעט בכל תחום כיום יש צורך לעצב, למתג ולהעביר את המסרים הנכונים דרך מה שהעין רואה וקולטת. לדוגמא, לא רק החוק הוא זה שגורם לנו לעצור ברמזור אדום ולנסוע ברמזור ירוק. עצם בחירת הצבעים הללו מעוררת בנו תחושות מסויימות, ואלה שהמציאו את הרמזור השתמשו בזה כדי לעצב אותו. זוהי דוגמא מצויינת לכיצד תקשורת חזותית יכולה להיות שימושית ולהשתלב בתחומים רבים.

מה לומדים בלימודי תקשורת חזותית?

בלימודי תקשורת חזותית תוכלו ללמוד מגוון רחב של תחומים. יהיו לכם שיעורי איור ורישום שיתנו לכם כלים פרקטיים ותיאורטיים. תלמדו איך לעבוד על תוכנות העריכה והעיצוב הגרפי השונות ולהשתמש בכל הפונקציות האפשריות בכדי להגיע לתוצאות הרצויות בפרוייקטים שלכם. תוכלו ללמוד גם אנימציה, עיצוב אתרים, צילום ועוד- כל מה שירחיב את הידע שלכם ויעזור לכם לתקשר החוצה את כל מה שברצונכם להעביר.

איפה ללמוד תקשורת חזותית?

כשמחפשים איפה מומלץ ללמוד תקשורת חזותית אפשר כמעט ללכת לאיבוד בין שלל בתי הספר והמכללות בארץ. אצלנו במרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה תוכלו למצוא מסלול מיוחד ללימוד תקשורת חזותית בו תקבלו את ההכשרה הטובה והמקצועית ביותר. אצלנו שמים דגש על היחס האישי לכל תלמיד כדי לעצב את מסלול הלימודים בצורה שתתאים לו ולצרכים שלו. אם ברצונכם לקרוא עוד על המסלול שלנו, תכנית הלימודים והמורים הנהדרים אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר שלנו. מקווים לראותכם בקרוב!