לימודי עיצוב אופנה למתחילים

לימודי עיצוב אופנה למתחילים  – לא מה שחשבתם

״אין לי מה ללבוש״... כמה פעמים שמענו או אמרנו בעצמנו את שילוב המילים הזה. הלבוש שלנו הינו בעל חשיבות מאד גדולה עבורנו. גם מי שלא מבין דבר באופנה, מושפע מהתעשיה הזו – אי אפשר לשכוח את הסצינה בסרט ״השטן לובשת פראדה״ בה מריל סטריפ מלמדת את מזכירתה החדשה (בגילומה של אן האת׳אווי) על התהליך שהוביל לצבעו של הסוודר אותו היא לובשת מבלי שאפילו ידעה, מבלי שהבינה כמה השפעה יש לבתי האופנה הגדולים גם על אלו שכלל לא מודעים לקיומם או לפועלם.

עיצוב אופנה הוא שילוב של אמנות ושל אומנות. זוהי עבודת יצירה שמדלגת בין שני התחומים – גם מלאכת העיצוב בשילוב עם הרבה עומק תיאורטי וגם עצם העשיה, עבודת הידיים, השליטה בטכניקות ובדרכי ייצור. אופנה היא דבר חי ונושם אשר שואב השראה מכל מה שקורה סביבנו ויחד עם זאת גם נותן השראה לכל מיני תחומים אחרים. האופנה היא תוצר של עבודת עיצוב ויש בה אמירה, היא מאפשרת ערוץ לביטוי עצמי.

 

בזכות כל האמור לעיל, אופנה היתה תמיד סוג של ״מסממני הזמן״ ועד היום ניתן לה משקל בתערוכות תקופתיות במוזיאונים שונים בעולם. בעידן המודרני אופנה כבר מזמן לא עוסקת רק במתן פיתרון להגנה מפני מזג האוויר.

 

במרכז האקדמי ויצו חיפה קיים מסלול לימודים מצויין ללימודי עיצוב אופנה, כולל עבור מתחילים. חשוב לציין שבדרישות הסף כן רצוי רקע כלשהו בתחומים כגון אומנות, ציור, עיצוב, פיסול וכו׳, אך גם מי שלמדו במגוון תחומים אחרים יוכלו להתקבל ולהגשים את עצמם בתחום עיצוב האופנה.

 

במהלך הלימודים תקבלו רקע עיוני בתולדות האומנות, בתולדות האופנה והלבוש ועוד שיעורים אשר יעניקו לכם בסיס ידע חשוב ביותר.

 

כמובן שישנו החלק המעשי, בו תתחילו מרישום, ציור, איור אופנה וכו׳ ועד עיצוב טקסטיל ועיצוב ממוחשב – בכל זאת, מדובר בלימודי עיצוב במאה ה-21, חשוב שתהיו בחוד החנית.

 

במרכז האקדמי ויצו חיפה תלמדו גם את תחום החינוך וכאשר תסיימו את לימודיכם תוכלו לא רק ליישם את מה שלמדתם ולעצב אופנה, תוכלו גם להעביר את הידע שלכם לתלמידים עתידיים שיקבלו מכם הכוונה וערכים כמו גם ידע טכני ויכולת לאבחנה ביקורתית מלומדת.

 

אם עולם האופנה קוסם לכם, אנו משוכנעים שתמצאו את מקומכם אצלנו.

 

חולמים להיות הדבר החם הבא בעולם האופנה? רוצים לראות אנשים לובשים פריט שעיצבתם? הדרך לשם מתחילה בלימודי עיצוב אופנה. בקרו באתר של המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה, הנה קישור ישירות לעמוד לימודי עיצוב אופנה שלנו, תוכלו לקרוא על המסלול, תכנית הלימודים, מי מרכיבים את סגל ההוראה, להתרשם מגלריה ועוד. במידה ויש לכם שאלות, תהיות, רוצים להתיעץ איתנו – אל תהססו, צרו קשר ונשמח לתת מענה לכל אלו ועוד.