עיצוב גרפי לימודים

ללמוד עיצוב גרפי

איפה כדאי ללמוד עיצוב גרפי

אם תהיתם איפה כדאי ללמוד עיצוב גרפי ודאי תשמחו לגלות כי במחלקה ללימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו חיפה, קיים מסלול מוביל להכשרת מעצבים גרפיים. המסלול מעודד את הסטודנטים לפיתוח חשיבה יצירתית, לצד מיומנויות מקצועיות חיוניות להצלחה במקצועות העיצוב החזותי והגרפי. אלו מסייעים לבוגרי המסלול להשתלב במשרות מובילות במגוון תחומים - החל מעולמות הפרסום, האינטראקטיב, הטלוויזיה, הקולנוע, הוידאו, האנימציה, הדיגיטל ועוד. זאת בנוסף לאפשרות להשתלב בתפקידי חינוך והוראה בתחום העיצוב, שמקנה תואר ה- B.Ed.Des המשלב בין הסמכה בעיצוב גרפי לתעודת הוראה.

איפה מומלץ ללמוד עיצוב גרפי בשנת 2022?

השאלה איפה לומדים עיצוב גרפי היא לא הסוגיה היחידה שחשוב להביא בחשבון בהקשר להכשרה מקצועית בעולמות העיצוב, האנימציה או הגרפיקה. חשוב גם לתת את הדעת על האופן שבו לימודי עיצוב וגרפיקה מתבצעים. המסלול האקדמי לעיצוב גרפי במרכז האקדמי ויצו חיפה, הוא אחד המסלולים המקיפים והאיכותיים שקיימים כיום בארץ להכשרת מעצבים גרפיים. זאת מאחר ובמחלקה לעיצוב גרפי בויצו חיפה, זוהה זה מכבר הצורך בהכשרה מולטי דיסציפלינרית כדי להקנות לסטודנטים ארסנל כלים רב שימושי לצד טביעת עין עיצובית אינדיבידואלית ומיומנויות ביצוע מפותחות.

לכן במסגרת תוכנית הלימודים במחלקה, נחשפים הסטודנטים לא רק לידע תיאורטי אלא גם להתנסויות מעשיות שנועדו להרחבת הכישורים והמיומנויות שלהם כמעצבים ולאפשר להם לצבור ניסיון מעשי ויישומי שיכין אותם לשוק העבודה.

כמה זמן אורכים הלימודים לתואר ראשון בעיצוב גרפי בויצו חיפה?

במסלול האקדמי לעיצוב גרפי לימודים לתואר ראשון אורכים ארבע שנים, אשר בסופן בוגרי המסלול מקבלים תואר משולב מסוג B.Ed.Des - הכולל הסמכה לעיצוב חזותי וגרפי הניתנת כתואר B.Des (ראשי תיבות של Bachelor of Design) לצד תואר B.Ed בחינוך (Bachelor of Education).

למידע נוסף על דרישות הסף לקבלת לתוכנית ללימודי תואר ראשון בעיצוב גרפי במרכז האקדמי ויצו חיפה - לחצו כאן.

אילו נושאים נלמדים במסגרת התואר הראשון בעיצוב גרפי?

במסגרת לימודי תואר ראשון עיצוב גרפי בויצו חיפה, נלמדים נושאים תיאורטיים לצד כלים יישומיים רבים אשר נחוצים למעצבים גרפיים כחלק מעבודתם השוטפת. בין הקורסים הנכללים במסגרת תוכנית הלימודים ישנם: קורסי אמנות, קורסי שיווק ופרסום, קורסי עיצוב, הדרכה לשימוש בתוכנות גרפיות שונות (פוטושופ, אילוסטרטור וכדומה), קורסי ציור, רישום ואיור, קורסי אנימציה, קורסים גרפיים בעיצוב חוויית משתמש ומנשקי משתמש ושלל תחומים מרתקים ומיומנויות חיוניות.

כל אלו מסייעים למימוש מיטבי של הפוטנציאל הגלום בתלמידי המסלול ולמיקסום המיומנויות ויכולת הביצוע שלהם, על מנת לאפשר להם להשתלב בהצלחה בתפקידי עיצוב נחשקים בחברות המובילות במשק, או כמרצים ומדריכים במסלולים היוקרתיים ביותר להכשרת מעצבים גרפיים.

באילו משרות יכולים בוגרי תואר ראשון בעיצוב גרפי להשתלב?

בוגרי תואר ראשון בעיצוב גרפי, מוצאים שלל הזדמנויות תעסוקתיות בתחום האינטראקטיב, כמו גם בעולם הפרסום הקלאסי, בעיתונות, בבתי הוצאה לאור, בתחום של עיצוב אתרי אינטרנט, בעיצוב דיגיטלי, עיצוב תוכנה, בחברות הפקה, בטלוויזיה, בתעשיית הקולנוע וכן הלאה. כיום, קיים גם ביקוש למומחים לעיצוב חוויית משתמש וממשקי משתמש (UI/UX), אשר גדל בהתמדה.

יתרה מכך, בוגרי תואר ראשון לעיצוב גרפי במרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו חיפה, משתלבים לעיתים קרובות גם בתפקידי הוראה והדרכה במסגרות חינוך והכשרה למקצועות העיצוב, הודות לכך שהתואר המוענק לבוגרי המסלול לעיצוב גרפי בויצו חיפה, משולב גם עם תעודת הוראה.

למידע נוסף על תהליך הקבלה למסלול ללימודי תואר ראשון בעיצוב גרפי מהמרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו חיפה - לחצו כאן.

בשורה התחתונה

אם אתם מעוניינים לדעת עוד על לימודי עיצוב גרפי זה הזמן ליצור קשר עם צוות יועצי הלימודים במרכז האקדמי ויצו חיפה ולקבל את כל הפרטים על תוכנית הלימודים ותנאי הקבלה למסלול. ליצירת קשר טלפונית, חייגו: 1-800-770-990. או פנו אלינו באמצעות המייל: info@wizodzn.ac.il.