תקשורת חזותית | יסודות תקשורת חזותית

 

במסגרת קורס "יסודות תקשורת חזותית" בשנה ב', נדרשו הסטודנטים לבחור אישיות מוכרת ולתכנן, לעצב ולבצע עבורה מסע בחירות (קמפיין) לכנסת או לרשות מקומית או לראשות כל התארגנות ציבורית אמיתית או וירטואלית.

הדמות הייתה יכולה להיות פוליטית, חברתית, בטחונית, כלכלית, דתית, תרבותית, אמנותית או ממגוון תחומי החיים.

לרשות הסטודנטים עמד מכלול אמצעי הביטוי בתקשורת חזותית- מדיה מודפסת, משודרת, אינטראקטיבית מוסרטת, מייצב/מיצג וכו' - כל עוד האמצעי התאים והלם את אופי הדמות בה בחרו ואת המצע הרעיוני (קונספט) עליו הושתת מסע הבחירות 

הנחיה: שמעון זנדהאוז (ג'וגול)