תקשורת חזותית | קמפיין בית דרור

קמפיין פרסומי לבית דרור, נוצר  במסגרת קורס פרסום של שנה ד' במחלקה לתקשורת חזותית, בהנחיית אורן ורמוס.
הקמפיין פונה לבני נוער המתמודדים עם הגילוי והקבלה של נטייתם המינית או זהותם המגדרית, ועם אי קבלתה מצד משפחתם והסביבה.

 

על הסטודנטים הוטל להכין: סדרת מודעות, סרטון ויראלי, באנר לאינטרנט, מדיה חריגה.
הקונספט האסטרטגי: בית דרור – החופש לבחור.
הקמפיין פונה לנוער להט"בי בקריאה : מגיע לך החופש לחיות בהתאם לנטייתך וזהותך.
 
'בית דרור' הוא הוסטל הנותן מענה זמני לבני נוער בגילאי 14-19, הומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים, מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ, שנפלטו מהבית בשל נטייתם המינית או זהותם המגדרית. חלקם עזבו או גורשו מהבית על רקע היציאה מהארון ומצאו עצמם אבודים ברחוב, אחרים הוצאו מחסות הוריהם על ידי רשויות הרווחה בשל אלימות פיזית או נפשית שנבעה מחוסר קבלת נטייתם או זהותם. ב'בית דרור' זוכים הנערים/ות לבית, פינה חמה, מקום לישון בו, ארוחות מסודרות וכן ליווי מקצועי תומך, פתוח ונטול שיפוטיות.