תקשורת חזותית | מיתוג אידיאולוגי

מיתוג אידיאולוגי; על פוליטיקה, מחאות ציבוריות ועיצוב ישראלי.

במסגרת קורס מיתוג בשנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית, התבקשו הסטודנטים לחבר בין רעיונות, אידאולוגיות חברתיות ופוליטיות לבין עולם המיתוג.

בשלב הראשון הסטודנטים התחלקו לזוגות ובחרו נושא אחד שמטריד/מעסיק אותם בחיי היומיום מתוך ארבעה עולמותֿ: אקולוגיה וסביבה, חברה, פוליטיקה או צרכנות.

בשלב הבא הסטודנטים נדרשו לפתח ולחקור את הנושא, ולבסוף להקים ולמתג תנועת מחאה. הקמת התנועה כללה ניסוח אידיאולוגיה, הגדרת קהלי יעד ובניית "ארגז כלים" מיתוגי ושפה עיצובית, המקיפה את הפרטים הבאים: אתר אינטרנט, אפליקציה סלולרית, קמפיין ראשי (שילוט הפגנה, פוסטר מזמין, חולצות, מוצר מוחשי רלוונטי נוסף) וסרטון וידאו ויראלי.

הנחייה: עודד בן יהודה