תקשורת חזותית | טיפוגרפיה חוויתית

מעצבים - טיפוגרפיים משקיעים מאמצי שיווק רבים כדי לקדם את הפונטים שלהם מול קהלי היעד השונים - מעצבים אחרים, משרדי פרסום, חברות מסחריות, משרדי אינטראקטיב ועוד
 
שלושה ממעצבי הפונטים המובילים בארץ הם אברהם קורנפלד  דני ׳הטייס׳  וינק יונטף 
על מנת לקדם פונט חדש שלהם נדרשו סטודנטים בקורס טיפוגרפיה חוויתית, שנה ג׳, למתג את השקת הפונט. כל סטודנט נדרש לבחור את אחת ממשפחות הפונטים של אברהם או דני או ינק יונטף ולעצב שלושה פליירים מתקפלים, הנפתחים לגודל מיני-פוסטר ו- אנימציית גיף שמבטאת את הרעיון הכללי של הסדרה
 

הנחיה: אדוארדו מיטלמן
בהגשה נכחו - איסי דביר, מעצבת תקשורת חזותית ואינטראקטיב, בוגרת בצלאל ו- אברהם קורנפלד, בוגר שנקר,מעצב טיפוגרף ובעלים של חברת א.א.א