גאווה לעולם האופנה: בוגרת המרכז האקדמי זכתה בתחרות של גוצ'י

31/10/22

שירל אברג'ל, בוגרת המחלקה לאופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה, זכתה במקום הראשון בקטגוריית האופנה בתחרות הבינלאומית היוקרתית של גוצ'י על פרויקט הגמר שלה "I used to be you" בהנחייתו של המעצב שאול אהרוני.

תערוכת בוגרי עיצוב הגלובלית 2022 בשיתוף עם גוצ'י התקיימה זו השנה השלישית בהשתתפותם של כ-5,489 בוגרי מוסדות אקדמיים מרחבי העולם, והיתה התצוגה המקוונת הגדולה ביותר אי פעם של מעצבים. כ-500 עבודות של סטודנטים נבחרו מרשימת המועמדים על ידי פאנל של 150 שופטים מהתעשייה, ולאחר מכן עברו להצבעה של הצופים בתצוגה. הזוכים נבחרו על ידי 187,352 קולות שהוצגו בהצבעה הציבורית.

בקטגוריית האופנה זכתה כאמור שירל אברג'ל, שפרויקט הגמר שלה היה אחד מהבולטים ומהמרתקים גם בתצוגת האופנה של בוגרי המחלקה במרכז האקדמי ויצו חיפה. "הפרויקט שלי עוסק במציאות של האוכלוסייה השקופה – דרי הרחוב", היא אומרת, "גם אם מתעלמים מהם, עדיין הצצה ומבט חטוף מאפשרים לנו לחשוף ולהבדיל על פי תנוחת הגוף הקורס, העצב בעיניים והצבע הדוהה של הבגדים המתכסים בלכלוך – זהו ציר הזמן של דר הרחוב. דרי הרחוב מספרים שעם כל הקושי הם רואים גם נקודות אור. גם חיוך או התעניינות יכולים לעזור להרים ולתת תקווה מלבד כסף, אוכל או סמים".

 

לכתבה המלאה