על קורס מטאדרס וחשיבותו

27/02/23

כ- 70% מהצרכנים הצעירים בעולם מגדירים את הזהות הדיגיטלית שלהם כמשמעותית עבורם. מחצית מהם אף העידו כי היא חשובה להם יותר מזו של העולם הפיזי. כך שאין זה פלא שיותר ויותר חברות ענק ומותגי אופנה נכנסים לעולמות המטאוורס והאופנה הדיגיטלית ומנסים למנף את הטכנולוגיות החדשות כדי לחזק את עצמם בתודעה הצרכנית, להרחיב את קשת המוצרים שלהם ולייצר נוכחות דומיננטית במרחב הדיגיטלי.

 

רחל גץ-סלומון, ראש המחלקה לעיצוב אופנה, על המעבר של המרחב האנושי ליותר ויותר דיגיטלי ועל ההשפעה הצפויה על עולם האופנה:
"למרות הקולות שאומרים שהשינוי הזה הופך את העולם למשברי, עולם כזה הוא גם מופלא וטומן בחובו אפשרויות מסעירות בשבילנו בני האדם. במרחב הדיגיטלי האופנה הולכת ונעשית יותר ויותר חשובה ואפילו קריטית.
אופנה דיגיטלית מערערת על כל מה שידענו קודם על אופנה. היא לא צריכה חומר, לא צריכה גוף ולא צריכה מקום פיזי. אני יכולה לרכוש שמלת נוצות עם שובל של שלושה מטרים ולהופיע איתה בציבור, היא תהיה שלי אך לעולם לא יהיה לי אותה. כל מותגי האופנה, בתי האופנה הגדולים, הרשתות המהירות וגם מעצבים קטנים, מבינים שאופנה דיגיטלית היא אחת מן הזרועות התוססות ביותר, ואם הם לא יהיו שם, במובנים מסוימים הם לא יהיו בכלל".

 

כחלק מהחזון החדש במחלקה שלנו לעיצוב אופנה, אנו עוסקים באופן מעמיק ורחב באופנה דיגיטלית ומבקשים להכשיר את הסטודנטים שלנו להיות מעצבי אופנה גם בעולם החדש והטכנולוגי שהגיע לפתחנו.

זו הזדמנות חדשה עבור כולנו – הן עבור הסטודנטים והמרצים והן עבור שדה האופנה כולו.

 

בתמונות: עבודות של הסטודנטיות שנטי אייזנברג (Suspenders Outfit) ושקד הרוש (Back To The Moon) במסגרת קורס מטאדרס (שנה ג') בהנחיית ולנטין קראבאנוב.

לחצו כאן לצפייה בכלל העבודות בקורס