עיצוב מארז גרפי לפסטיבל הקולנוע הישראלי 2018

סטודנטים בשנה ב' מהמחלקה לתקשורת חזותית התנסו לראשונה בעיצוב מכלול פריטים בעיצוב גרפי, טיפוגרפי, מדיה מודפסת ודיגיטלית

בבריף התבקשו לעצב לפסטיבל הקולנוע הישראלי 2018 ולבחור 3 סרטים ולהם לעצב מארז גרפי שלם!

הנחייה: פרופ' שמעון (ג'וגול) זנדהאוז

קורס: עיצוב גרפי

 

הסטודנטים ערכו מחקר אודות הקולנוע הישראלי - סרטים ויוצרים/במאים בולטים שתרמו לקידום היצירה הקולנועית בישראל, אספו חומרים השראה על פסטיבלים בארץ ובעולם, לוגוטייפים ואירועי תרבות הקשורים לעשייה הקולנועית ובכלל.

לאחר המחקר כל סטודנט בחר 3 סרטים המייצגים במאי, ז'אנר או תקופה ועיצבו לוגוטייפ לפסטיבל, עלון מקוון (מיועד לטאבלט וסמרטפון) ומודפס, כרזת חוצות לאחד משלושת הסרטים ועיצוב גיפים לצורך פרסום במדיות החברתיות

 

 

עבודתה של אריאל עייני

 

רקע: במסגרת ההערכות לחגיגות ה-70 למדינת ישראל, החליט סינמטק ירושלים שפסטיבל הקולנוע בקיץ 2018 , יוקדש לקולנוע הישראלי וייקרא: פסטיבל הקולנוע הישראלי.

במהלך שבעת ימיי הפסטיבל, יוקרנו סרטים בולטים המייצגים את מיגוון העשיה הקולנועית על תקופותיה, תכניה ומאפייניה, מגבעה 24 אינה עונה, הסרט המשמעותי הראשון שנוצר ב-1955 ,ועד אפס ביחסי אנוש שנוצר ב-2015, או כל סרט משמעותי אחר שייצא לאקרנים עד סתיו 2016 ,מועד תחילת העבודה על הפרויקט.

במסגרת הפסטיבל, תערכנה במועדים/ימים מסויימים, הקרנות חגיגיות מרוכזות, ממבחר סרטיהם של יוצרים/במאים בולטים בעשיה הקולנועית בישראל. בימים אחרים, יוקרנו סרטים עפ״י סדר כרונולוגי של הזמנים בהם נוצרו, או עפ״י סוגות (קומדיות/דרמות/מתח), או מיגוון של כל הסוגות.

 

מטרת הקורס: העמקת ההכרות, הלימוד וההתנסות בהעברת מסרים, תכנים ומידע במיגוון אמצעים חזותיים. שימוש בעיצוב כאמצעי תקשורת להמחשת רעיונות ולהנעה לפעולה.
עריכת הכרות עם עיצוב מערכתיֿ של מספר פריטים תוך אפשרות בחירה ו/או שילוב מיגוון אמצעי המחשה לסוגיהם - עיצוב לדפוס, עיצוב אינטראקטיבי, עיצוב לשידור. עבודה על פי מערך נתונים (בריף) מסודר ושלבי עבודה הכוללים: לימוד הנושא ואיסוף נתונים, ניתוח מרכיביו, גיבוש קונספט-תשתית תוכנית/רעיונית כבסיס למתן פתרונות יצירתיים תוך התיחסות למטרות מוגדרות. עמידה בלוחות זמנים מחייבים. הגשה איכותית ברמת גימור גבוהה. 

 

עבודתה של שובל עוזרי

לעבודות נוספות>>