הגשה בקורס פרסום: קמפיינים לקרן החדשה לישראל

בשנת 2019 מלאו 40 שנה להיווסדה של הקרן החדשה לישראל. לקראת שנת ה-40, הקרן תשיק קמפיין המציג לציבור את חשיבותה למדינה ולערכיה הדמוקרטיים, ואת תרומתה לחיי כולנו. עיקר משקל הקמפיין יהיה ברשתות החברתיות, אבל הוא יכיל גם פרינט - עיתונות ושילוט חוצות.

בסוף חודש ינואר הגישו הסטודנטים והסטודנטיות את הקמפיינים שיצרו עבור הקרן החדשה לישראל במסגרת קורס פרסום, בהנחיית אורן ורמוס. אנשי הקרן בחרו שלושה קמפיינים זוכים, אשר ליוצריהם הוענקו פרסים!

הקמפיינים הזוכים:

 

״יפה לנו מעורבב״

השפה, אמצעי התקשורת שמגדיר אותנו יותר מכל, מסגירה את היותנו מעורבבים. יהודים, ערבים, רוסים, אתיופים, הומואים, כולם מדברים בבליל של ביטויים מכל מיני שפות וז׳רגונים. קמפיין עליז שמגחך על הגזענות והקיטוב בכך שהוא מראה לנו, דרך הביטויים העסיסיים של שפת הרחוב, עד כמה אנחנו מעורבבים

שובל עוזרי ונופר ברזילאי / מקום ראשון

 

 

״אולי גם בך מסתתר גזען קטן״

גזענות, שוביניזם והומופוביה הן נטיות שליליות שאנחנו מתנערים מהן ומגנים אותן. אבל גזענות לא תמיד רצחנית והומופוביה לא תמיד אלימה. לפעמים הן מתגלות בביטוי תמים לכאורה, שעלול לבוא מכל אחד ואחת מאיתנו. קמפיין שמציע לנו להסתכל על עצמנו באומץ ולשאול - אולי גם בך מסתתר גזען קטן

נעם ראובן וגל ניר / מקום שני

 

 

״קשה להצליח בלי הכלים המתאימים״

קמפיין שממחיש לנו עד כמה שוויון תלוי בנקודת ההתחלה שזכינו לה. אנלוגיות קלילות שמאירות בחיוך מצב עגום - יש בינינו כאלה שלא ניתנה להם ההזדמנות שיש לאחרים

אור גייזינגר / מקום שלישי

 

קמפיינים נוספים:

אבאל'ה בוא הביתה - יוליה סשקו

הילדה שלך תוכל להיות מה שתבחר - רותם פינטו

מעבר לשמאל וימין - לי-אור עניא ונטלי סמקלין

עוזרים לכולם להשמיע את קולם - קטי אקסנטון ויעל אופיר

שונות היא לא פשע - אלה אלדדי