יריב ברנבלום

בעל ניסיון של מעל 15 שנים בתחומי ניהול השיווק המסורתי והדיגיטלי והתקשורת השיווקית, רו"ח בהכשרתו ובוגר MBA בהצטיינות בפרסום ושיווק.

מביא איתו ניסיון עשיר בניהול, שיווק, פרסום ומכירות של מגוון מותגים ישראליים ובינלאומיים.

 

הקים וניהל את מחלקת התקשורת השיווקית של קבוצת גוטקס במשך מספר שנים, עבד כסופרווייזר בכיר במשרדי פרסום דיגיטלי וכן כמנהל שיווק ומכירות בתחום הרפואי .

כיום יריב עוסק בייעוץ שיווקי-עסקי ומעניק שירותי ניהול שיווק במיקור חוץ למגוון חברות ומיזמים בתחום העיצוב והלייף סטייל, השירותים, בתי הספר והסחר אלקטרוני. בנוסף, יריב מרצה בנושאי שיווק ודיגיטל.