בינה מלאכותית (Ai) למעצבים

 

 

״אל דאגה, בינה מלאכותית לא תחליף אותך, אבל מעצבים שעובדים עם בינה מלאכותית כן״.

 

עולם העיצוב משתנה.

מחקר בינלאומי מצא ששימוש בבינה מלאכותית מגדיל פי 6 את הסיכוי של עובדים להשתכר יותר ושהם רואים ביכולות האלה "עמית לעבודה" ולא איום.

לשימוש בפלטפורמות של בינה מלאכותית פוטנציאל עצום בתהליכי העיצוב.

 

בקורס ייעודי ומקיף זה אתם תכירו מקרוב את עולם הבינה המלאכותית למעצבים. הקורס מותאם למעצבים ממגוון תחומים (מעצבים גרפיים, מעצבי דיגיטל, מעצבי אופנה, אדריכלים ומעצבי פנים, תכשיטנים, צלמים ועוד) המעוניינים לשלב את כלי הבינה המלאכותית בתהליך העבודה היומיומי שלהם. הקורס מועבר ע״י אדוארדו מיטלמן, מרצה מוביל ומנוסה בתחומי העיצוב בכלל והבינה המלאכותית בפרט.

 

העתיד כבר כאן, ותפקיד המעצב משתנה. בואו תצטרפו כבר היום לקורס המקיף והמוביל בארץ.

 


בינה מלאכותית AI למעצבים

*הקורס מתקיים באופן פרונטאלי או באופן מקוון (זום)

 


 

שאלות נפוצות

 

1.  למי מיועד הקורס?

 

הקורס מיועד למעצבים ממגוון תחומים רחב (מעצבים גראפיים, מאיירים, מעצבי Ux / Ui, מעצבי אופנה, מעצבים תעשייתיים, אדריכלים ומעצבי פנים, תכשיטנים, צלמים ועוד) בעלי רקע בלימודי עיצוב.

 

2. איזו רמת מומחיות טכנית ב-AI ותכנות נדרשת לקורס זה?

אין צורך בניסיון קודם ב-AI או בתכנות. הקורס נועד להיות נגיש למעצבים מכל הרקעים, תוך התמקדות ביישום של Generative Ai בעיצוב ולא במורכבויות טכניות.

 

3. איך הקורס הזה יועיל לי כמעצב ?

 

קורס זה יצייד אותך בידע ובכישורים לשילוב Generative Ai בתהליך החשיבה והעיצוב שלך, תוך שיפור היצירתיות, היעילות ויכולות פתרון בעיות במשימות עיצוב שונות, החל מיצירה גרפית, תכנון סקיצות לבגד או מוצר חדשני, עבודה על סקיצות לעיצוב של בית או משרד, חזית או פנים של חנות, ועד לאופטימיזציה של חווית משתמש בתוך אפליקציה או אתר.

 

 

4. האם הקורס יכסה יישומים מעשיים של AI Generative בעיצוב?

בהחלט!. כל מפגש כולל עבודה עם סביבות של בינה מלאכותית ותיאורי מקרה, המאפשרים לך ליישם כלי AI ישירות על תרחישי עיצוב בעולם האמיתי, כולל עיצוב גרפי, איור, עיצוב בגדים, תכשיטים, מבנים ארכיטקטוניים, עיצוב UX/UI ועוד.

 

5. האם אני צריך תוכנה או חומרה מיוחדת כלשהי כדי להשתתף?

נדרש ידע בסיסי בתוכנת עיצוב (למשל Photoshop). יש צורך בגישה למחשב עם חיבור לאינטרנט, אך אין צורך בחומרה מיוחדת או בתוכנה מתקדמת. הקורס יציג פלטפורמות וכלים של AI. ההמלצה במהלך הקורס היא לרכוש מנוי לחלק מהתוכנות אותן נציג (בעלות של כמה עשרות דולרים בודדים) - אך זה כמובן לא חובה וכמעט לכל תוכנה שנציג קיימת מקבילה חינמית.

 

6. מהו מבנה הקורס, וכמה זמן יידרש ממני כדי לעבוד על המשימות?

הקורס מתפרש על פני 10 מפגשים, כל מפגש בן שלוש שעות. כל מפגש כולל שילוב של הרצאות, הדגמות ותרגילים מעשיים. צפו להקדיש 2-4 שעות נוספות מדי שבוע לתרגול ופיתוח פרויקטים מחוץ לזמן השיעור.