הרשמה ללימודי חוץ

ההרשמה לקורסים השונים בלימודי חוץ מבוצעת במהלך כל השנה, בהתאם למחזורי פתיחה משתנים.

 

על מנת לקבל עדכונים שוטפים בנושאי רישום, מועדי הימים הפתוחים ושאר פעילויות לימודי חוץ, מומלץ למלא פרטים בטופס יצירת קשר.
בנוסף, כמובן שאנו ממליצים להצטרף כחברים לעמוד הפייסבוק שמשאיר אתכם תמיד מעודכנים.
כדי שיהיה לכם קל ופשוט לאתר את כל המידע הרלוונטי עבורכם בתהליך הרישום, רכזנו את כל המידע החשוב בתפריטים מצד ימין לעמוד או בתיבת הקישורים המומלצים.

 

אם בכל זאת לא מצאתם את שחיפשתם או שאתם מעדיפים לדבר איתנו, נשמח לתת לכם שירות ומידע במרכז ייעוץ ורישום.

 

 


 

הכל על תהליך הרישום!

הרישום ללימודי חוץ כולל 3 שלבים: (1) מילוי טופס רישום (2) תשלום דמי הרשמה (3) הסדרת שכר לימוד (בהתאם לנהלי ותקנון לימודי חוץ). רק ביצוע 3 השלבים שצויינו מבטיח את מקומכם בקורס.

בקורסים בהם נדרש לעמוד בתהליך מיון, רק הסדרת טופס רישום ותשלום דמי הרישום יאפשרו קבלת זימון למיון.
מי שיעברו את המיון, יקבלו על כך הודעה ויתבקשו להסדיר שכר לימוד.

 

טופס רישום - מילוי טופס הרישום יכול להתבצע בממשק הרישום המקוון או בטופס הרישום ידני אותו יש להוריד, למלא ולהחזיר אל מרכז הייעוץ והרישום באחת מהדרכים המפורטות בהמשך. חשוב לוודא הגעת הטופס.

לתשומת לב, מי שייבחרו להירשם באמצעות הרישום המקוון יעברו בסיום מילוי הפרטים בטופס המקוון לעמוד תשלום באמצעות כרטיס אשראי. ללא ביצוע פעולתך התשלום טופס הרישום לא ייקלט. 

  • דואר ישראל – לידי המרכז האקדמי ויצו חיפה- מרכז הייעוץ והרישום, ת.ד. 9034 חיפה, 3502350

  • פקס -  073-3242566

  • מייל  -  info@wizodzn.ac.il

  • מסירה ידנית למרכז הייעוץ והרישום

דמי הרישום נגבים עבור הטיפול בבקשת הרישום, אינם מהווים חלק משכר הלימוד והם תקפים להצגת מועמדות פעם אחת בלבד ולתקופת הרשמה אחת בלבד.

אין החזר דמי הרשמה למועמד שלא התקבל ללימודים, או למועמד שביטל את הרשמתו.

גובה דמי ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ט, 2018/2019 - 350 ₪ וניתן לשלמם באחת מהדרכים הבאות:

  • בכרטיס אשראי בטופס הרישום המקוון או בעיסקה טלפונית למי ששלחו במייל/פקס את טופס הרישום.

  • באמצעות המחאה (שיק) או המחאת דואר המצורפים לטופס הרשמה ידני.

  • תשלום במזומן המצורף לטופס הרשמה ידני.

  • העברה בנקאית לאחר שטופס הרישום הגיע אלינו. לקבל פרטי חשבון יש ליצור קשר עם מרכז הייעוץ והרישום.

 

ביטול הרשמה:

הודעה על ביטול הרשמה חייבת להיעשות בכתב  ולהימסר למרכז הייעוץ והרישום. על המבטל חלה האחריות לוודא, כי הודעתו על ביטול הרשמה התקבלה במרכז הייעוץ והרישום. 
המועד הקובע לגבי ביטול הרשמה הוא היום בו התקבלה ההודעה בכתב. הודעה שנמסרה בע"פ או בטלפון לא תחשב כקובעת לגבי ביטול הרשמה. אין דמי ההרשמה ובחינות הכניסה מועברים משנה לשנה ואין הם מוחזרים גם במקרה והמועמד לא נבחן, לא התקבל ללימודים או ביטל הרשמתו.
מידע נוסף בנושא ניתן למצוא בתקנון לימודי חוץ.

חידוש הרשמה:

חידוש הרשמה בעקבות ביטולה, באותה תקופת הרשמה, יבוצע בכתב בלבד וימסר למרכז הייעוץ והרישום.
על המחדש חלה האחריות לוודא, כי הודעתו על חידוש הרשמה התקבלה במרכז הייעוץ והרישום. 
הבקשה לחידוש ההרשמה תטופל כאילו נרשם המועמד ביום החידוש על כן תטופל על פי כללי ההרשמה שיהיו תקפים באותו יום ובהתאם למספר המקומות בקורס אליו מבקש להתקבל.

 


 

איך אדע אם אני מתאים?

כדי לתת לך תשובה טובה לשאלה הזו, אנו מקיימים בחלק מהקורסים מבדקי התאמה, למשל; בחינת בית, שיחה אישית, הצגת עבודות וכו'.

מטרת מבדקי ההתאמה היא לאפשר לך לדעת אם אתה מתאים ולאפשר לנו להכיר אותך. כך אתה יכול לקבל החלטה טובה יותר, שתחסוך לך הוצאות כספיות מיותרות וההיכרות שלנו אותך תאפשר לנו לכוון אותך לתחום שבו תוכל למקסם את כשרונך.

המבדקים בודקים יכולות קיימות כמו למשל חשיבה עיצובית וגישה אסתטית לכן אין צורך ללמוד לקראתם !

לאחר ההרשמה לקורס הדורש מבדק התאמה, תקבל מידע מדויק לגביהם כולל זימון מסודר ליום ושעה בהם יתקיימו.

 


 

הרשמה מקוונת

לפני תחילת הרישום המקוון אנא קראו בעיון את המידע בחלק זה.
ניתן להירשם ברישום מקוון לכל הקורסים ובאמצעות כל סוגי הדפדפנים הנפוצים. חשוב לאשר חלונות קופצים. 
בטופס הרישום המקוון תדרשו למלא פרטים אישיים הנדרשים לפתיחת תיק רישום. שימו לב לשדות המסומנים בכוכבית אדומה, אילו שדות חובה.
לאחר מילוי כל הפרטים תדרשו לאשר את הנתונים ותופנו לתשלום דמי הרישום באמצעות כרטיס אשראי. תשלום זה אינו מוחזר גם אם תחליטו לבטל בהמשך את מועמדותכם מכל סיבה שהיא.

תהליך הרישום המקוון כולל תשלום של דמי הרישום בעיסקת אשראי. המדד לרישום שעבר בהצלחה כולל 3 דברים:

  1. אישור עסקה, מסך שיופיע לאחר אישור העסקה ע"י חברת האשראי.

  2. קבלה על התשלום שעולה כקובץ PDF אותו ניתן לשמור במחשב או להדפיס.

  3. לאחר מספר דקות ישלח מסרון ומייל המאשר כי הרישום נקלט. במידה ולאחר מספר דקות לא התקבל מייל או מסרון המאשר את הרישום, יש ליצור קשר עם מרכץ הייעוץ והרישום.

 

הנחת רישום מקוון

הנרשמים באמצעות הרישום המקוון לשנה"ל תשע"ט 2018/2019  נהנים מהנחה של 200 ש"ח בשכר הלימוד.
על הרישום באינטרנט חלים כל נהלי הרישום הרגילים, כפי שהם מופיעים בתקנון לימודי חוץ.

זהו, אחרי שקראתם את הכל נשאר רק להירשם! 

לחצו כאן כדי לעבור למערכת הרישום המקוון